מנפאואר פתרונות שפה היא כעת חלק מ-BLEND

אסטרטגיית התוכן שהופכת מילים לצמיחה עסקית

קהל הלקוחות שלכם מוקף מדי יום בעשרות מסרים שיווקיים. בין אם מדובר בלקוח חדש, לקוח חוזר או לקוח פוטנציאלי שעשוי לפנות אליכם בעתיד – השוק הוא חופשי והתחרות, מי כמוכם יודע, אינה קלה. החברה או הארגון שיצליחו, בכל פעם מחדש, לגרום ללקוחות קיימים ופוטנציאליים להתחבר למוצרים ולשירותים שלהם – הם אלה שייהנו, בסופו של דבר, מהגדלה מתמדת של מחזור המכירות.

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לחבר לקוחות לשירותים ולמוצרים שאתם מספקים ויותר מזה – להניע אותם לפעולה של ממש – היא הכתיבה השיווקית. בחלק גדול מהמקרים הכתיבה השיווקית היא חלון הראווה של החברה או הארגון, הדבר הראשון אליו הלקוחות שלכם נחשפים כשהם מבקרים באתר או בעמודים שלכם ברשתות החברתיות, קוראים בלוגים, כתבות ומאמרים שפרסמתם או נתקלים בסלוגנים שמלווים את המוצרים שלכם. מעבר לכך, הכתיבה השיווקית מאפשרת לכם, באמצעים כמו ניוזלטרים לדוגמה, לשמר את הקשר עם לקוחות קיימים, להעביר להם עדכונים ולהניע אותם לפעולה חוזרת שוב ושוב.

תהליך הכתיבה שלנו

כתיבה שיווקית נועדה לשרת מטרת על אחת – להגדיל את מחזור המכירות שלכם, אך על מנת להשיג את מטרת העל, עלינו לרדת לרזולוציות הקטנות ביותר. בכל טקסט שיווקי, אנו רוצים להעביר את הלקוח מסע שכנועי שבו נגרום לו להזדהות עם צורך או חוסר שקיים אצלו, נבהיר לו כיצד המוצר/ השירות עונה על הצורך הזה, נמוסס את ההתנגדויות שלו ונוסיף את הערכים שמייחדים ומבדלים את המוצר/ השירות. כדי להצליח לעשות זאת ולייצר כתיבה שיווקית אפקטיבית שמצליחה להניע לקוחות לפעולה נדרש תהליך אפיון מעמיק, במסגרתו נתייחס למגוון נקודות חשובות:

1. אפיון המוצר/ השירות שאתם מספקים – מה הייחוד שלכם, מהו הצורך שעליו אתם עונים, מה האופי שלכם, מהם השפה והסגנון שמאפיינים אתכם, לאילו סגנונות אתם מתחברים, מהם הרפרנסים שמעניקים לכם השראה ועוד.

2. קהל היעד – מיהם הלקוחות שרוכשים את המוצר/ השירות שאתם מציעים, מהם הפרמטרים שמאפיינים אותם, מהם תחומי העניין והערכים החשובים להם, האם אתם פונים ללקוחות או למשקיעים ועוד. ככל שנדייק את אפיון קהל היעד כך נוכל לבחור בשפת הפנייה המתאימה ביותר ובמסרים האפקטיביים ביותר עבורו.

3. הפלטפורמה עבורה מיועדת הכתיבה – תשאלו את עצמיכם, האם אתם זקוקים לטקסט עבור האתר, פוסט לבלוג, מאמר לאתר מקצועי בתחומכם, White Paper וכן הלאה. לכל פלטפורמה יתאימו שפה וסגנון אחרים, בכל פלטפורמה מטרת הטקסט תהיה אחרת.

4. מטרת הטקסט –איזה מסע אתם רוצים שהקורא יעבור במהלך הקריאה, עם אילו תחושות אתם רוצים שהוא יצא ממנה, מה אתם רוצים שהוא יחשוב ויידע עליכם בסוף הקריאה, ובנוסף – לאילו החלטות אתם רוצים לנתב אותו, ומה אתם רוצים שיעשה בסוף הקריאה, החל מתיאום פגישה ועד להורדת אפליקציה.

5. איך נראה תהליך המכירה – כחלק מתהליך האפיון נפנה לאנשי המכירות והשיווק של החברה וננסה להבין לעומק את תהליך המכירה – מהם הדברים ש"סוגרים" עסקה, מה ה"באז וורדס" שהלקוחות שלכם הכי מחפשים עכשיו, אילו התנגדויות עשויות לעלות במהלך המכירה ועוד.

עקרונות הכתיבה השיווקית

הכתיבה השיווקית, המתבססת על הנתונים שאספנו בשלב האפיון, תענה תמיד על מספר עקרונות מפתח:

נספק ללקוח תועלת וערך – נבהיר לו מה המוצר או השירות יגרמו לו להרגיש, על איזה חוסר או צורך הם יענו ואילו ערכים מוספים מתלווים להם. ניתן לספק ללקוח ערך גם על ידי כתיבת תכנים שהם לאו דווקא "מכירתיים" כמו טיפים, המלצות ועצות, שמטרתם תהיה לגרום ללקוחות לתת בכם אמון ולהיקשר למותג שלכם.

נפנה לרגש של הלקוח – פעולה אמיתית נובעת מתוך רגש. ככל שנצחיק את הלקוח, נרגש אותו ונגרום לו להזדהות, כך נצליח לגעת בנקודות שמפעילות אותו.

נשמור על בהירות ותמציתיות – כולנו אנשים עסוקים וכאלה גם הלקוחות שלנו, לכן הם צריכים להבין כמה שיותר מהר מה אתם מציעים להם. הכתיבה השיווקית היא ממוקדת, בהירה ופשוטה וכוללת הנעה ברורה לפעולה, כגון: לינק להורדת תוכנה לניסיון, מספר טלפון לתיאום פגישה ועוד.

כך תבחר את חברת התוכן שלכם

אחד הדברים שמעידים יותר מכל על המקצועיות והניסיון של חברת התוכן שמבצעת את הכתיבה השיווקית לחברה או לארגון שלכם הוא תהליך האפיון שהיא מבצעת. ככל שאנשי המקצוע העומדים מולכם ידעו לבצע תהליך אפיון מדויק ומעמיק יותר, כך התכנים ישקפו במדויק יותר את החזון ואת המטרות שלכם.

כחברת תוכן מקצועית, מנוסה, מבוססת וגדולה יש לנו ערך מוסף משמעותי המתבטא בצוות שלם של כותבים, עורכים ואנשי מקצוע נוספים האחראים על תהליך האפיון ועל בניית אסטרטגיית תוכן מדויקת ואפקטיבית. בנוסף, יש לנו את מלוא המשאבים האנושיים והטכנולוגיים הנדרשים על מנת לספק תוצרים באיכות הגבוהה ביותר, תוך התחייבות לזמינות מלאה ולעמידה בלוחות זמנים.

חברת Manpower language solutions מתמחה בכתיבה שיווקית אפקטיבית המניבה תוצאות מוכחות כבר כמעט שלושה עשורים. אנו נחשבים לספק המוביל בישראל בתחום פתרונות השפה והתוכן ומשרתים אלפי לקוחות מהארץ ומהעולם, בהם חברות ענק, גופי תקשורת מובילים, משרדי עורכי דין ומשרדי ממשלה. הצוות המובחר שלנו מורכב מאנשי מקצוע מוכשרים המיומנים בבניית אסטרטגיית תוכן מנצחת ובהפיכת מילים פשוטות לצמיחה עסקית ממשית. נשמח לספק גם לכם את שירותי הכתיבה הטובים בארץ ולייצר עבורכם תוכן מקורי, מדויק ומעל לכל – עובד.